Serwisant (m/w/d) Berlin

Art der Beschäftigung : Vollzeit
Führerscheinklassen: B - Kraftfahrzeuge bis 3,5 t
Arbeitsort: Berlin
Niederlassung: Arbeitsvermittlung und Personalvermittlung GS Company Standort Oranienburg
Mittelstraße 18, 16515 Oranienburg
Ansprechpartner: Nicole Tepper
Tel.: +49(0) 33 01/ 677 45-0
Fax: +49(0) 33 01/ 67745-11
bewerben

Für die Inhalte übernimmt die GS Company GmbH & Co.KG nicht die Verantwortung – es ist der jeweilige ausschreibende Standort verantwortlich.

Serwisant (m/w/d) chlodnicza i klimatyzacyjna w Berlinie

Dla berlinskiego przedsiebiorstwa z branzy chlodnictwa i klimatyzacji przemyslowej oraz handlowej poszukujemy na stale zatrudnienie Serwisanta (m/k/d) z znajomoscia jezyka niemieckiego do pracy przy systemach chlodnicza i klimatyzacyjna na terenie Berlina i okolic.

Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie do 22€/h
- interesujacy system premii, który dodatkowo honoruje Panstwa wyjatkowe osiagniecia
- emeryture zakladowa, dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i ubezpieczenie wypadkowe
- 30 dni urlopu wypoczynkowego
- pojazd sluzbowy (Mercedes Benz Vito 114 (136KM) z ogrzewaniem postojowym i automatyczna skrzynia biegów oraz pelnym wyposazeniem narzedziowym)
- wspólprace w bardzo dynamicznie rozwijajacej sie i mlodej firmie, co zapewnia róznorodne mozliwosci awansu
- otwarta kulture korporacyjna o charakterze rodzinnym, charakteryzujaca sie uczciwoscia i kolezenskoscia
- intensywne wprowadzenie do nowego zakresu obowiazków
- samodzielna prace i mozliwosc podejmowania decyzji na miejscu
- mozliwosci rozwoju osobistego poprzez oferte szkolen
- gratyfikacje z okazji wyjatkowych wydarzen, takich jak urodziny, jubileusze firmowe itp.
- nowoczesne srodki komunikacji i wysokiej jakosci odziez robocza
- konto czasu pracy

Twoje zadania:
- mechaniczne i elektryczne poszukiwanie i usuwanie usterek
- konserwacja i naprawa systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
- obsluga i rozwiazywanie problemów klientów oraz reklamacji
- terminowe i zgodne z celami wykonywanie prac konserwacyjnych wraz z bezbledna dokumentacja
- jako serwisant (m/k/d) jestes odpowiedzialny za uruchamianie systemów

Twój profil:
- pomyslnie ukonczone szkolenie na montera instalacji sanitarnych, grzewczych i klimatyzacyjnych (m/k/d) lub równowazne kwalifikacje
- oferujemy równiez szanse dla osób z branzy elektrycznej!
- powinienes byc w stanie dobrze porozumiewac sie w jezyku niemieckim, zarówno w mowie, jak i pismie
- mile widziane doswiadczenie jako serwisant (m/k/d) systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w firmach wykonawczych
- znajomosc technik pomiarowych, sterowniczych i regulacyjnych
- prawo jazdy kategorii B

Znajdujesz sie w tej ofercie pracy i szukasz nowych wyzwan zawodowych?
Przeslij nam swoje przekonujace i kompletne dokumenty aplikacyjne na adres pani Tepper: teppe@gs-comapny.de

Technik Klimatyzacji i Wentylacji / Monter serwisowy / Technik serwisowy /Mechanik serwisowy / Technik klimatyzacji i ogrzewania

Znajdujesz si? w tej ofercie pracy i szukasz nowych wyzwa? zawodowych? Prze?lij nam swoje przekonuj?ce i kompletne dokumenty aplikacyjne (preferowane e-mailem) na adres: tepper@gs-company.de
Wir behandeln alle Bewerbungen selbstverständlich mit äußerster Sorgfalt und absolut vertraulich, damit Ihr Arbeitgeberwechsel diskret und unkompliziert ablaufen kann.

Alle Stellenausschreibungen richten sich stets an männliche, weibliche und diverse Bewerber, unabhängig von Alter, Geschlecht, Herkunft, sexueller Orientierung, Behinderung, Religion und Weltanschauung. Die Auswahl der Bewerber erfolgt ausschließlich anhand von Qualifikationen.

Bitte geben Sie in Ihrer Bewerbung folgende Referenznummer an: 260581

PHP Sitzung
Stellensuche/Umkreissuche/Google Maps
Google Maps ist ein Karten-Dienst des Unternehmens Google LLC, mit dessen Hilfe auf unserer Seite die Jobsuche/Umkreissuche ermöglicht wird.
Facebook Pixel
Facebook Pixel wird verwendet um Besucher-, Sitzungs- und Kampagnendaten zu berechnen und die Nutzung der Website für einen Analysebericht zu erfassen.
Google Analytics
YouTube ist ein Videoportal des Unternehmens Google LLC, bei dem die Benutzer auf dem Portal Videoclips ansehen, bewerten, kommentieren und selbst hochladen können. YouTube wird benutzt um Videos innerhalb der Seite abspielen zu können.
Vimeo
Vimeo ist ein Videoportal des Unternehmens Vimeo, Inc., bei dem die Benutzer auf dem Portal Videoclips ansehen, bewerten, kommentieren und selbst hochladen können. Vimeo wird benutzt um Videos innerhalb der Seite abspielen zu können.